fredag 18 november 2011

♥ Love you ♥


Hej på er!
Idag tänkte jag visa ett kort som min Tomas fick när han fyllde år nyligen.
Jag ville göra ett riktigt kärleksfullt kort till honom eftersom han är min stora kärlek :)
Jag fick användning av mina nya Magnolia dies, staketet och kvisten med hjärtan. Tycker dom är så fina! 
Alla mönsterpapper kommer från Pion design och Tilda är färglagd med Promarkerpennor.


Bakom stämpelmotivet är det fina hjärtat från Cheery Lynn design. Till denna die behöver man använda en metallplatta som mellanlägg eftersom det är så otroligt många och små detaljer som ska stansas ut.








Imorgon ska vi åka och hämta en ljuvlig liten soffa som jag spanat på länge och som jag nyligen hittade på en annons till ett mycket bra pris. Den kommer placeras på övervången och bli en härlig färgklick däruppe då tyget är i lila sammet :)

Visst är den fin?


Nu blir det mys hemma och Idol! :)
Ha en riktigt trevlig helg!

5 kommentarer:

Susy sa...

Underbart fint kort, Karin!
Så många lager och så mycket fina detaljer!
Soffan ser så härlig ut!!!

KRAM PÅ DIG!

SUSY

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! :) Vilket supersött & kärleksfullt kort! ♥ Han måste ha blivit jätteglad över allt arbete du lagt ned! :D Snygg soffa också, förstår att du ser fram emot att få ligga på den! :D Nu har man sett idol också, Moa har varit och är min favorit, men alla är duktiga på sitt sätt! :) Kram!

Anne sa...

Wow, så nyyydelig og lekkert! Romantisk og sååå fult av lekre detaljer, elsker at det er så mye å se på. :)
Nydelig farget motiv også.

Klem, Anne.

Anna sa...

Kanonfint kort Karin! Helt ljuvligt. Hjärtat från Cheery Lynn passar perfekt. Har deras dies nu och älskar dem!!

Hannis sa...

Så fint!
Du kan det där=))

Och vad jag tycker om soffan vet du ju...
Hur snygg som helst, dregelfaktor om man får uttrycka sig så.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...