fredag 28 februari 2014

Good Friends ...


Jag har en ledig fredag eftermiddag (underbart!) och passar på att blogga ett kort som jag gjorde färdigt i onsdagskväll på pysslet hos Scrapdraken.
Det är ett pås-kort med mönsterpapper från Pion Design.


Jag har blivit lite kär i Tattered Poinsettia die från Tim Holtz.
Den är stor och kräver sin plats, en julblomma egentligen men vad gör det.
 Här har jag stansat ut den i rosa och stämplat med en textstämpel på bladen.
Kanterna distressade med Walnuit stain och lite glitter. 



På tagen i fickan frampå kortet har jag stämplat en fin text från Vilda Stamps.
"Good friends are like stars
You don´t always see them,
but you know
they´re always there"
 

Inuti påsen finns plats för ytterligare en tag, ju fler desto roligare tycker jag :)
Nedtill på tagen har jag använt en kantstans från Martha Stewart.


Önskar er alla en riktigt skön helg!
Kram!

2 kommentarer:

Anne sa...

Kjempevakkert! Nydelig blomst og så vakkert motiv og die. :)

Klem, Anne.

Lone sa...

Superfint, älskar dom dova färgarne! Hoppas allt är bra med er. Vi är hemma i kylen efter en underbar semester på St. Thomas. Jag längtar efter vår, det har varit en lång vinter här i MA! Kramar til er alla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...