fredag 2 januari 2015

Julkort nr 10 2014


Jag började det nya året med att möblera om lite i mitt pysselrum.
Kände att jag behövde mer yta för pysslandet, jag fick ju en Big Shot av min kära sambo i julklapp och det kräver ju lite plats.
Har haft två stycken IKEA Expedit längs väggen men ställde nu ihop dom mitt i rummet som en "pyssel-ö". Där får mina båda stansmaskiner stå nu så blir det nya hyllor längs väggen istället.

En gammal favoritstämpel från Stempelglede fick pryda framsidan på det här kortet.
Den snirkliga ramen är en die från Joy.
Hjärtat är utstansat med en Sizzix die och målat med vit crackle paint.
 










 
Idag har jag jobbat halvdag igen, det är riktigt skönt med korta dagar!
Önskar er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...