söndag 24 januari 2010

Bröllopskort nr 2!

Hallå! Hoppas ni har haft en bra helg! Vi gjorde en liten utflykt till huvudstaden idag. Det var så längesen vi var på Skansen så det var mysigt att strosa runt där i solen. Som ni ser har det bilvit ett bröllopskort till. Jag har även denna gång använt papper från Maja Design.

Formatet är samma som förra bröllopskortet, 28 x 10 cm. Blomrankan är från Prima. Den söta spetsen med fjärilar har jag ropat in på auktion.




Inuti.

Det börjar närma sig en ny sy- och scrapmässa, den här gången är den flyttad från Kista till Stockholmsmässan i Älvsjö. Den 19-21 februari är det dags, den som är intresserad kan läsa mer här.
Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Vilket supervackert kort! :D Blir också sugen att göra kort i andra storlekar! :D Tyvärr har pysslandet blivit lite lidande sista tiden, men jag sätter nog fart snart! ;) Jättesöta blommor och detaljer! Kramis!

Miss Goldie sa...

Kul att du hittade till min blogg! Vilka underbara kort du har gjort, gillar speciellt de avlånga bröllopskorten. Du har en härlig scrapstil, det är jättefint med romantiskt och rosa. :-)

christel sa...

Vad glad jag blev för din kommentar i min blogg, och nu så hittade jag ju hit oxå! Vilken massa inspiration jag har hittat!
La till mig som följare för jag gillade verkligen din stil och vill se mer! Detta bröllopskortet var så vackert.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...