tisdag 19 januari 2010

Grattis

Tack för alla gulliga kommentarer i mitt förra inlägg! Det är jättekul att få feedback på det man gör och jag hoppas att ni som kikar in här får lite inspiration tillbaka! :)
Det var roligt att göra bröllopskort, speciellt det nya formatet. Man får ju nya möjligheter när kortet är nästan dubbelt så långt än vad det brukar. Jag har faktiskt två bröllopskort till på gång! :)

Det blev mycket pysslat i helgen, bl a det här grattiskortet.


Mönsterpapper: Dovecraft Eastern Blooms
Stämpel: Gorjuss Girls "Bear Hug"
Jag har klippt ut små blad från spetskragen jag fick av mamma. Övriga blad är gjorda med punchar från Martha Stewart och EK Success.






Nu ska jag snart slå på TV:n och titta på Mästarnas mästare, ha en trevlig kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for så hyggelig hilsen hos meg:)) Hvilke vakre kort du lager, jeg blir målløs...så mye vakkert å titte på her inne hos deg. Bryllupskortet var bare helt skjønt:)
Ha en fin kveld.Klem

Caroline sa...

Hej Karin!
Vad fint kort och fjärilarna var hur fina som helst!
Har du stansat ut dem själv?

/Caroline

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte fint kort..

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Maria Therese sa...

Nydlig kort!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...