söndag 23 maj 2010

Regn hos mig ...

Hej,

efter några dagar med helt underbar sommarvärme öser regnet ner idag. Det är riktigt grått med åska och bara 12 grader. Brrr ....  Jag som inte har, vare sig kikat runt bland era bloggar eller bloggat själv på länge, passar på att göra det idag. Woaw vad flitiga ni har varit!
Jag har inte haft nån pyssellust alls på flera veckor, min energi har jag lagt på pyssel i trädgården istället, det brukar bli så den här tiden på året. Här är iallafall ett kort som jag fick beställning på för ett tag sen!


Mönsterpappren kommer från Maja Design "Känn dig själv" och "Ord flyger bort". Textstämpeln från Inkido och motivstämpeln "Cheeky Rockabilly" från The Greeting Farm är embossade med Black Sparkle embosspulver från Reprint. Chipboard bokstäver i glittervitt från K & Company. 




Snart ska jag lägga ut lite bilder på vad jag pysslat med i trädgården. Ha en fortsatt skön söndag alla vänner där ute!

4 kommentarer:

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Tack de samma vännnen...
Önskar dig en härlig Söndag åxå.
Förstår att du pysslar i trädgården denna tiden på året.
Gäller & vara ute när de går.
Ha de så gott
Kramisar
Sus

Kimsan sa...

Hej!

Tack för dina fina ord!

Titta gärna in på mitt inlägg om stämpelförsäljning om du är intrersserad av Magnolia. Jag säljer ett gäng nu.

Caroline sa...

Det där kortet känner jag ju igen, det har jag ju faktiskt sett live :)
visst är det väl skönt med lite regn mellan sol-dagarna. Det är då man hinner med allt som inte hinns med annars.
Tyvärr spenderade jag dagen i bil igår sen när jag väl var hemma så somnade jag som en stock.
Ha det bäst så ses och hörs vi!
/Caroline

Hanna sa...

vi har också så kallt och tråkigt idag.
Kram
Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...