måndag 5 juli 2010

Best wishes!


Idag fyller min brorson 18 år och jag hoppas att det här kortet landade i hans brevlåda idag! Mönsterpappret från Websters Pages heter "Tranquility" och är en riktig favorit hos mig. Färgkombinationen ljusblå och brunt känns alltid fräsch och den lilla fågeln i hörnet är så söt. Textstämpeln kommer från Inkadinkado och ingår i ett stämpelset som heter Flower sentiments. Blomman längst ner i vänstra hörnet har jag gjort efter beskrivningen i senaste numret av tidningen Magnolia Inc. Det var enkelt och perfekt när man har pappersrester som man vill bli av med.


På kanterna har jag målat lite här och där med Crackle Paint. Runt blomman sitter, förutom rosor, några metalldekorationer som egentligen är avsedda för smyckestillverkning. Man tar ju vad man har i gömmorna!
 

Inuti ...


Baksidan ...


Nu ska jag fortsätta njuta av den här underbara sommarkvällen ...  
Tack för titten! 

4 kommentarer:

linnzan sa...

Halloj!
Tack för senast och hoppas att det gick bra med armbandet igår! Kortet är så himla tjusigt och det var verkligen snyggt med crackle paint på papperet.

Kram kram

.::CaRiN::. sa...

Hallå där! :) Vilket snyggt kort! :D Blomman blev verkligen toppen! Kanske jag måste köpa senaste numret av Magnolia Ink trots allt!? ;) Fint med blått och brunt! Nu ska jag iväg och hämta ut paket - inte med pyssel den här gången men med Leilas kokböcker och ett annat paket med en prickig vaxduk! Nu ska det bli bak och somrigt! ;) Ha en fin kväll! Kram!

Hanna sa...

Jätte fina kort.
Ha en fortsatt bra lördag.
Kram
Hanna

Anna sa...

Vilka fantastiska kort du gör! Hit måste jag komma fler gånger för att inspireras. Fina baksidor du gör. Jag är på jakt efter handmade of-stämpel, men vet inte riktigt vart...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...