torsdag 16 december 2010

Snowy Hug - Julkort #6

Hej på er,
hoppas ni har kommit hem ordentligt och inte fastnat i nån snödriva! Det var gott om drivsnö på vår väg hem idag, trots att det plogas så driver det snabbt igen. Vi kom inte in på vår uppfart utan fick skotta bort snövallen först. Nu sitter jag inne i värmen och pysslar, det får snöa bäst det vill ute. Det här kortet är mitt första i julens röda färg, det har bara blivit andra färger på julkorten hittills i år. Mönsterpappret kommer från My Minds Eye och heter Frosty Flakes. Textstämpel från Slöjd-Detaljer och stämpeln Snowy Hug från Magnolia.



Imorron är det äntligen fredag och helgen väntar, underbart!

3 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! :D Ja, det snöar onekligen mycket! Pust! Tur man kan mysa inne! ;) Vilket underbart sött julkort i julens färger! :D Blev lite småkär i textstämpeln! Surfade runt lite på slöjddetaljers hemsida men hittade den inte?! Kanske kikade för dåligt..! ;) Även Magnolias stämpel är jättesöt! Jag hann inte göra alltför många julkort i år utan fick köpa mig fri! ;) Nu är alla postade och förhoppningsvis framme hos mottagarna också! :D Skönt att det är helg snart! Lär bli lite glöggmys, träning och shopping iaf! ;) Ha en fin fredag imorgon! Kram!

Christina sa...

A really wonderful card Karin!
Hugs Kristel

Anna sa...

Väldigt fint Karin. Jag suger åt mig idéer ;) Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...