onsdag 31 augusti 2011

Sealed with a little kiss


Är det sommarens sista dag idag? Ja, enligt kalendern iallafall men jag hoppas att det ska bli fler riktigt varma dagar, som den i lördags tex. Vi var bjudna till vänner på kräftskiva och satt ute till två på natten, helt underbart.
Vissa stämplar blir liggandes ett tag oanvända. Så har det blivit med den här söta tjejen från Crafters Companions S.W.A.L.K-collection. SWALK står för Sealed with a little kiss, lite gulligt tycker jag. Motivet är målat med Promarker och den vita, snirkliga bakgrunden är gjord med en die som heter Cathedral Lace Frame från Cheery Lynns designs. Den blev genast en favorit som jag tror kommer användas mycket.





Baksidan!


Panduro har öppnat en butik i Uppsala och jag var där och kikade häromdagen. Jag blev glatt överraskad när jag såg att dom tagit in Prima och Tim Holtz produkter i sitt sortiment, det har jag inte sett på Panduro förut. Butiken har ett stort sortiment med en massa kul pyssel, det blir garanterat fler besök där.
Nu ska det pysslas här hemma, tack för titten och alla era goa kommentarer!

7 kommentarer:

Caroline sa...

Hej Karin!
Det kortet blev sött.
Oj inte visste jag att panduro hade öppnat redan, det måste jag spana in!
Ha det gott
Kram kram

Christina sa...

This is a gorgeous card Karin!
Hugs Kristel

Pysselfröken sa...

Vilken söt liten tjej! Hela kortet är fint (som alltid när du gör dem). Jag är så förtjust i lila kort. Nu blev jag inspirerad...bäst att flytta till pysselbordet.
Kram

Susy sa...

Vilket super fint kort du har gjort, Karin!

Supersöt flicka som du färgläagt jätte fint och vilka rosor!
ME LIKE!

Kommer sakna dig på lördag, men jag hoppas vi kan pyssla ihop någon annan gång!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Anna sa...

Ja, det har ju inte blivit så mycket pyssel i sommar med allt jobb till scrap-butiken! Kul att du hittade något du tyckte om, du är så välkommen att beställa!
Dina alster är ljuvliga som vanligt ;) Är det egengjord blomma (den stora) i detta kort? Väldigt fint!
Kram från Anna
Strömstad

linnzan sa...

Hej Kompis!
Så underbart söt stämpel och vad snygg Cheery Lynn bakgrunden är. Och LO:n på Robin är jättefin.
Måla på nu så att vi kan pyssla snart. Kram

Anna sa...

Hej Karin!
Vill bara berätta att nu är leveransen på väg från USA. Hoppas hoppas att den inte försvinner den med. Jag håller tummarna för att den kommer innan nästa veckas slut. Ska du till Karlstads mässan?
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...