fredag 19 oktober 2012

Lily of the valley - Aimi with lantern


Hej på kvällskvisten!
Tänkte jag skulle lämna ett litet livstecken - jag har inte haft tid att uppdatera på ett tag!
Det är galet mycket på jobbet just nu och det tar mycket energi. Idag har jag jobbat min sista dag på mitt gamla kontor där jag och mina pärmar har tillbringat de senaste 10 åren.
Nästa vecka flyttar jag in i ett nytt kontor med vita sammetstapeter och nya möbler ...
Vi har byggt en helt ny bilhall och jag måste fortfarande nypa mig i armen när jag är där, för det är så fint och känns overkligt att det ska bli min nya arbetsplats.
När det är dagar med kaos och stress på jobbet är det så skönt att sätta sig och pyssla en stund när man kommer hem. Jag har gjort ett grattiskort med nya fina geisha-stämpeln från LOTV. 


Till det här kortet har jag använt:
Papper: Maja Design
Spellbinders: Lables Eighteen
Dies: Magnolia Doo Hickey "Doily Flower", Marianne Design "Flower and leaves", Cheery Lynn "Exotic Butterfly", Tim Holtz "Tiny Tabs and Tags"
Kantstans: Martha Stewart
Punch: Retro Flower
Stämplar: (Motiv o text) LOTV
Motivet är målat med Promarker
 

Nu blir det lite fredagsmys med kära mannen.
I helgen ska jag agera flyttgubbe på jobbet och när allt detta lagt sig hoppas jag vara tillbaka både på min egen och era bloggar!
Ha en härlig helg!


13 kommentarer:

Susy sa...

Vilket härligt vackert kort med sån fin stämpel på!

Härligt att få nytt och fräscht på jobbet, man tillbringar ju mycket tid där!

Ha nu en härlig helg min vän!

KRAM SUSY

Iffa ...... sa...

Gokväll på dig!

Vad underbart snyggt det låter på ditt jobb, sammetstapeter, wow, måste vara fantastiskt snyggt så det måste ju bli en fröjd att sitta och jobba sen =)

Åh, vilket fint kort du skapat!!!!!
Så härliga färger du valt, snygga detaljer och fint med alla papper.
Stämpeln = den är såååå underbart fin och du har verkligen färglagt underbart!!!

kram Iffa

Gitte sa...

Super flot kort. Dejligt motiv.

Fleur sa...

This is gorgeous, pretty colours and fab details
HUGZ Fleur xXx

linnzan sa...

Hejsan!

Vilket härligt kort! Superfina färger och stämpeln är ju alldeles underbar.
/Kram

Lone sa...

Åh vilket fint kort, gillar färgarne og stemplen är underbar. Hoppas det lungnar ner sig på jobbet, så vi ses!

Kram Lone

Katja/MezzaNotte sa...

Supersnyggt asisatiskt kort. Så välkomponerat och vackert.

Vad roligt det måste vara nu när det är nytt och stort på jobbet. Kan tänka mig trots mycket jobb, att det ger en liten extra kick. Hoppas det ändå lugnar ner sig för dig snart.

kram Katja

Anne sa...

Nydelig motiv og så lekkert pyntet! Flott med den hvite rammen og distressingen rundt motivet. Hvordan gjør du det?

Klem, Anne.

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Jag har också haft fullt upp och inte hunnit kommentera! Men nu är jag på G igen! ;) Superfint kort med många underbara detaljer! Fina höstiga färger också! :) Men vad spännande med en ny fin arbetsplats! Låter himmelskt! Ett snyggt och harmoniskt kontor gör nog susen! Du får ta bilder och visa! ;) Vi verkar ha liknande jobb också? Inte nog med att båda är ekonomer vi är också inom bilbranschen?! Tänk att det snart är kladdkakans dag som sagt, mycket bra dag! ;) Du får baka en god sådan till din sambo då som fyller år och allt! :D Ha en fortsatt härlig helg! KrAAM!

Pysselfröken sa...

Åh så underbart sött kort. Välgjort och detaljrikt. Din färgläggning är toppen. Kul, att du har fått det så fint på din arbetsplats. Då blir det mycket roligare att gå till jobbet.
Ha en fin dag!
Kram

Anna sa...

Jisses! Här har kommit in många nya saker sedan jag var här senast. Har varit dåligt på att blogga runt det senaste (året? :)). Så många välarbetade och välkomponerade alster. Du är en sann inspirationskälla Karin!
Kram Anna

Anneli sa...

Underbart kort, ljuvligt dekorerat= gillar!!!Kram anneli

Mona sa...

så tjusigt kort kul med en lite anorlunda stämpel och som vanligt när det gäller dig så är det alltid så välarbetat. Kul för dig med ny arbetsplats hoppas att du nu har kommit i ordning och kan njuta lite av tiden före jul
Ha en skön andra advent
Kram Mona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...