måndag 17 december 2012

Julkort nr 2 med Tilda



Måndag igen och precis en vecka kvar till julafton!
Måndagskvällar är den kväll i veckan då jag har som minst med energi. Är det inte konstigt? Efter helgen när man varit ledig och vilat upp sig borde man ju vara hur pigg som helst.
Mitt andra julkort är med Tilda som håller ett paket bakom ryggen. Det var ett tag sen jag använde Magnoliamotiv, det går i vågor vilka stämplar man känner för att använda.  Magnolias julstämplar tycker jag är väldigt fina.
 



Till det här kortet har jag använt:
Papper: Maja Design och PION Design
Magnolia: "Tilda med paket bakom ryggen" & textstämpel
 LOTV: Christmas Grungy Messages
Tim Holtz: Tag & Bookplates
Magnolia DooHickeys: Peony Petals + Snowflake & Misteltoe
Marianne Design: Hearts CR1225

 
Idag när jag kom hem hade jag fått ett efterlängtat paket från en favoritdesigner!
Jag ska ge bort det ena i julklapp och behålla en sak själv. Vad och vem det är ska jag avslöja i ett inlägg längre fram!

Vi "ses"!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...