måndag 25 mars 2013

Kram till en vän



Hej på er!
Ny vecka igen och det är påskvecka som avslutas med långhelg, me like!
Jag har dessutom tagit ledigt på torsdag så helgen blir lite extra lång :)
 
Min kompis Linn fyllde år i lördags och då fick hon det här kortet av mig.
Kortet är gjort av en brun, smal papperspåse och inuti finns en tag.
Jag har använt papper från Pion Design, en kakservett, lite spets, blommor och pärlor.


Tagens framsida innan jag skrev en liten grattis-hälsning.


Och här är andra sidan av tagen, stämplad med en grattis-stämpel från My Paper World.
 


Nu måste jag gå och klämma lite på nya pysselsaker som kom med posten idag!
Men vi hörs snart igen, ha en skön kväll!

5 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Hihi, vilket sammanträffande....jag fick oxå paket från England idag, närmare bestämt från Joanna Sheen....lite härliga nya promarkers, die och lite annat smått och gott, så kul =) så jag förstår att du vill studera det nya fina som fått flytta hem till dig!
Ja, de där leopardnaglarna tog en stund att göra kan jag meddela =)

Åh, vilket underbart fint kort din vän fick av dig!!
Helt magisk mild ljuvlig färgställning. den där ljusblåa rosen i mitten ger ett snyggt blickfång!
Underbar textstämpel!!
Vilken tur hon har som har dig som vän och får ett sånt snyggt kort =)
Ha en alldeles underbar kväll med dina nya prylar,fniss.
Kram Iffa

Katja/MezzaNotte sa...

Så fint kort!! Vackert utformat i fina färger! Skönt att du ska få vara extra ledig, det kan nu behövas för alla! Kram Katja

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Vilket vackert kort med vintagekänsla! Din vän måste ha blivit superglad! :) Skönt med lite ledigt! Jag tog ledigt både idag och imorgon, härligt! Hoppas solen håller i sig så man får vara ute och ladda energi! Glad påsk till dig! KrAAM!

Anneli sa...

Så underbart.. så snyggt du har fått ihop allt. MYCKET SNYGGT!!! Önskar dig en trevlig helg och en Glad Påsk. Kram Anneli

linnzan sa...

Hej vännen!

Jag blev jätteglad för kortet. Det är superfint!
det står på hedersplats på min sänggavel...

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...