onsdag 22 april 2009

Stempelglede's Grunge Collection

I fredags, lagom till helgen, landade min order från Brunkullan i brevlådan; stämplar från Stempelgledes "Grunge Collection". Dom var precis så fina som jag hade föreställt mig! Jag har använt stämplarna ganska flitigt på dom här korten. Bilderna har jag hittat på Heidis blogg. Visst är dom underbara? Jag kunde inte välja en av dom, så det fick bli tre kort.



Alla tre korten är gjorda på olika papper från My Minds Eye's serie 29th Street Market.
Blommorna, i storlek large och medium, är stämplade med en blomstämpel från Grunge Collection. Alla kanter är chalkade med Cats Eye Fluid Chalk i färgen Creamy Brown.
Insidan.
Insidan på kort nr 2.
Det tredje kortets insida.

Alla kort är stämplade så här på baksidan. Blir det så varmt och soligt som dom säger till helgen så blir det nog inte så mycket pyssel inomhus, desto mer i trädgården :) Ha en bra helg alla pysslare!

3 kommentarer:

Wendy sa...

Hi,

I have just found your blog and I enjoyed all of your wonderful creations. You make really nice scrappingpages. I will come back to visit you again.

Greetings from Belgium,
Wendy

Heidi sa...

Åh, så fine de var! Ha en flott helg:-)

Carin sa...

Vilka vackra kort Karin!!! :)
Många fina detaljer och ljuva färger! Så roligt att du gillar grunge collection! Själv använder jag dom flitigt! ;) Ha en fortsatt fin söndagskväll i sommarvärmen! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...