söndag 30 augusti 2009

Ha en underbar födelsedag!

I tisdags hade vi höstens första pysselträff hemma hos min kompis. Det var jättekul att sitta tillsammans och pyssla igen. Jag började göra det här kortet, men som vanligt hann jag inte göra det färdigt samma kväll. Det är ju lite andra saker som tar tid på pysselträffarna; prata om allt som hänt sen vi sågs sist, äta god mat och spana in eventuella nya pysselsaker som införskaffats.


Stämpelmotiv från Sugar Nellie "Gorjuss Girls". Ängeln har fått lite strass på vingarna för att dom ska "blinga" lite.

Insidan med en rubon från Prima. Blommorna i högra hörnet är färglagda med glitter, syns inte så bra på kortet tyvärr.


Till sist baksidan av kortet. Nu ska jag ta en sväng förbi en loppis och sen blir det vidare bilfärd till Öregrund och söndagsmiddag hemma hos mina föräldrar.
Ha en trevlig söndag!

2 kommentarer:

Carin sa...

Håh, två vackra grattiskort har tillkommit sedan mitt senaste besök här! Underbara! :D Hoppas söndagsmiddagen blev god och trevlig, alltid mysigt att bli ompysslad av föräldrarna !:D KrAAAM!

Änglarnas hus sa...

Det låter så mysigt med Era pysselträffar..bara det att träffa andra med samma intresse..

Jag är med i en lite keramikgrupp som träffas på måndagar och arbetar med lera..jättetrevligt!!

Må så gott!!

Kram Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...