torsdag 11 februari 2010

Nya stämplar!

Hallå!
Är precis hemkommen från ett ganska intensivt danspass. Det var ett kul pass idag med inslag av irländsk musik och riverdance!
Ett gäng stämplar från Sugar Nellie landade i min brevlåda i veckan! Tjohoo! Stämplar kan man ju inte ha för många av ... Dom här var dessutom väldigt svåra att motstå. Upptäckte i samma veva som jag skulle provstämpla att mitt stämpelpapper nästan var slut! Så imorron ska jag åka och köpa lite nytt så jag kan stämpla i helgen. :) Här är några av motiven:


Det här kortet gjorde jag nu i veckan. Mönsterpappret är från My Minds Eye "Signature Suite", stämpeln från Sugar Nellie heter Bear Hug. Texten "Grattis på födelsedagen" är skriven med typsnittet Chiller.





Tack för titten!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...