tisdag 31 januari 2012

Blinka lilla stjärna ...


Hej pysselvänner!
Hur har ni det i vinterkylan?
Veckan inleddes med köldrekord här, -16 visade termometern igår morse. Det är kallast den här vintern. Men vi går ju mot ljusare och varmare tider, det märks både på mornarna och eftermiddagarna att det är ljusare, underbart!
Jag tänkte visa ett kort med en stämpel som jag blev så förtjust i när jag såg den första gången. Det uppstod ett ha-begär direkt kan man säga. Blev så lycklig när den landade i brevlådan. Stämpeln ingår i Reprints "Ängel Set 1".  Gjorde kortet i My Minds Eyes fina papper "Lost and Found".






Nu ska jag packa pysselväskan för imorron efter jobbet ska jag på pysselkväll på Scrapdraken.
Ha en trevlig kväll, vi ses snart igen!

5 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Vilket ljuvligt kort!! Jag älskar den swirlen....måste nog köpa den snart =)

Annelie sa...

Wow så snyggt kort, du är en mästare påkort du!!!

Susy sa...

Underbart vackert kort, Karin!

Ha det så mysigt på pysselträffen!

KRAM SUSY

Anna sa...

Kanonfint kort Karin!!

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Jag tycker att kortat är jättefint. Så många fina detaljer och jag gillar hur du har satt ihop blomsterarrangemanget. Så fint!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...