söndag 11 oktober 2009

Mässgodis ...

Godsaker som fick följa med mig hem från mässan.


Syfestivalen i Kista som jag, min mamma och linnzan, var på igår blev en trevlig utflykt som vanligt. Men antalet montrar med scrapbooking var mycket färre än sist. Tydligen hade det varit struligt kring arrangemanget från mässans sida så flera utställare hade valt att inte komma. Dom som ändå var där hade stort utbud och det var inte svårt att hitta saker som man ville ha. Tyvärr fanns inte fjärilspunchen, den får jag fortsätta leta efter!

Det fanns många blommor från Primas nya kollektion, dom är helt underbara! Jag köpte även ett helt gäng Promarker pennor i dom nya färgerna som nyligen släppts.

På den här mässan finns väldigt mycket annat fint att titta på och bli inspirerad av. Vi fick många nya ideér, bl a till att göra egna dekorationer. Vi köpte ett litet hjälpmedel för att göra egna tygblommor. Min mamma, som är en allkonstnär inom sömnad, har mycket tygbitar hemma, så där ska jag norpa lite fina tyger att göra blommor av! :)
Nu ska jag pyssla, ha en fortsatt fin söndag!

1 kommentar:

Carin sa...

Hej Karin! Men OOoOO, så mycket pysselgodis du köpt! Härligt! Ska bli spännande att se era hemgjorda tygblommor! :D Ser att du hittat en sån där fin "kvistpunch"! Sån skulle jag vilja ha också! Ska leta efter en sån! :) Har haft en mysig pysseldag med två andra tjejer idag, fick ihop 2,5 kort iaf! Det blir ju alltid en massa surr och fika! Men det är ju halva tjusningen! ;) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...