fredag 23 oktober 2009

Mrs Claus och Mr Stocking ...

Hej hopp!

Fredag igen, veckorna bara springer iväg. I onsdags åkte jag med jobbet till Solvalla på trav. Det var en ny upplevelse för mig, riktigt kul och spännande. Efteråt åkte vi in till Stockholm och gick på krogen, det var ju lilllördag! Det var mycket folk ute och kvällen blev sen ... jag var inte hemma förrän fyra på morgonen ... Hua, klockan sex var det dags att gå upp igen och ta sig till jobbet. Ja, då var man ju inte så kaxig :) Men idag är både Tomas och jag lediga och det känns jätteskönt att få lite extra lång helg.

Förra helgen gjorde jag två julkort med nya stämplarna från Sugar Nellie.

Här är Mrs Claus:






Och Mr Stocking:




Eftersom jag är ledig idag så blir det säkert lite mer pysslat. Och så ska jag börja röja och rensa i ett rum här hemma, jag ska nämligen äntligen få min egen lilla pysselhörna! Just nu har jag ju mina saker lite överallt och det skulle vara skönt att få det lite mer organiserat. Vi får se hur långt jag hinner!

Ha en riktigt trevlig helg alla ni som kikar in här!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Alltid lika roligt att titta på vad du gjort!

Carin sa...

OoOO så söta julkort! :D Rosa passar ju perfekt till söta Mrs Claus! "Kvisten" har du använt också! Superfint! Jag ska på pysselmara imorgon och hoppas få en hel del kort gjorda! Det kliar i pysselfingrarna! Jag har inte gjort något kort med söta julstrumpepojken ännu heller?! Bättring på mig! ;) Ha en härlig helg! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...