torsdag 3 februari 2011

The Dragonfly ... Sweet Pea Stamps


Jag är superförjust i dom här stämplarna som är designade av Ching-Chou Kuik och säljs via Sweet Pea Stamps. De runda varianterna är så läckra! Färgerna kommer tyvärr inte till sin fulla rätt på fotona men det är inte så mycket att göra åt. Det syns inte mycket av hennes blå ögon och rosiga kinder ...


Mönsterpapper från DCWV i härligt grönt. Jag har använt Magnolia Doohickeys i form av blommor, blad och svirvlar.




Nu ska jag skriva åtta saker om mig själv, en uppmaning som följde med awarden jag fick häromdagen!

1. Jag har två syskon, en storebror och en storassyster.
2. Jag är utbildad undersköterska/mentalskötare men jobbar sen många år med ekonomi.
3. Min son föddes när jag var 24 år.
4. Jag samlar på barbiedockor.
5. Är 172 cm lång.
6. Lärde mig dansa samba på en dansskola utanför Rio.
7. Älskar sol och värme.
8. Stormtrivs hemma och gillar heminredning.

Tack för titten och alla era fina kommentarer, det är verkligen uppskattat!

6 kommentarer:

Anne sa...

For et nydelig kort, elsker den lyse alvestilen over hele kortet! :) Lekkert pyntet også.

Ha en fin kveld.
Klem, Anne.

Susy sa...

Roligt att få läsa lite om dig!
Vilket underbart vackert kort!
Supervackert!
Vilkadekorationer och underbar färgläggning!!!
Ha nu en trevlig helg!
KRAM SUSY

Caroline sa...

Jag håller med, verkligen ett läckert kort!
Ha en härlig helg nu!
kram kram

Annelie sa...

Hej!
Kul att du hittade till mig : )
Men shit va mycke fint du gör!!!!
Slår till å blir följare ja : )

Louise sa...

Läcket kort med en annorlund stämpel som man inte är van att se. Du har verkligen gjort ett kanon kort.
Har sett mycket fint här inne i din blogg när jag gått runt.
Du är verkligen en duktig scrapare.

MVH
Louise

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Detta kortet är också helt otroligt fint!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...