lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!


Hej!
På årets sista dag vill jag önska er alla ett riktigt Gott slut!
Fotot här ovan är taget idag på min ros som för några dagar sen när det var 10 grader varmt, var nära att slå ut. Nu är det rimfrost och kyligt så vi får väl se hur det går med den.

Tänkte visa er mitt sista julkort som ni även fick se lite av på julafton.
Inga röda färger eller tomteluvor den här gången, jag tycker det är roligt att göra kort i lite olika stilar.
Det här blev i vitt, creme, brunt och guld. Mycket spets, slitna kanter och sprucken färg.


Hemmagjord blomma bredvid fina stämpeln från Stempelglede.


Klockan från Tim Holtz blev jag superförtjust i direkt. Jag har målat den med crackle paint och färgat in med distresser för att få en sliten look. Den och snöflingan från Magnolia är mina favoritdies den här julen.


En tag med julhälsning.

Insidan.

Ha ett riktigt Gott Nytt År!

7 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Gott Nytt sPraLLigt År till dig med! :D Vilket underbart fint julkort! Roligt som sagt att variera färger! :D Och snyggt foto av rosen! :) Ha en riktigt mysig nyårsafton så ses vi 2012! KRAAAM!

Susy sa...

Mycket, mycket fint!

Gott Nytt År till dig!!!

KRAM SUSY

Anne sa...

Åh, for et lekkert kort! Så sart og chick og elegant! Digger alt det lyse, og du har fått til så fine teksturer.

Godt nyttår!
Klem, Anne.

Angelica sa...

Underbart vackert, älskar alla detaljer!
Ha det bra!

Anneli sa...

Hej svejs

Du har något att hämta inne hos mig....

Kraaaaaaaam Anneli

Louise sa...

WOW så underbart kort.
Gillar verkligen hela upplägget.
Kanon bra jobbat.
Bilden på rosen är bara så underbart vacker.
Finns så många fina alster här inne.
Ha det bäst.
Kram Louise

Anne sa...

Wow, så lekkert kort! Digger stilen med hvitt og crackle og blonder. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...