fredag 16 december 2011

A little gift - julkort nr 4!


Idag tänkte jag visa ett criss-cross kort med min nya Tim Holtz die "Snow Flurries". Det blir en fin kant med snöflingor i olika storlekar, passar perfekt till julkorten.
Stämpeln heter A little gift och är från Magnolias Sweet Christmas dreams collection.
Alla mönsterpapper kommer från Maja Design.








Igår var jag på julbord med jobbet, ikväll är det min sambos tur att gå på julfest.
Jag tänker vara hemma och pyssla heeeela kvällen.
Därför blir det bara ett kort inlägg idag för jag måste sätta igång!  

Ha en riktigt skön helg!

6 kommentarer:

Lena sa...

Åh va fint! Jättefina detaljer! Så många roliga dies det finns, man vill ju ha.. typ alla =)
Hoppas att du har/har haft en mysig pysselkväll!

Kram Lena

Mona sa...

Så mysigt kort du har gjort lika fint som alltid du är så duktigoch det är en glädje för mig var gång jag tittar in till dig. ha en riktigt skön helg
Mona

Susy sa...

Underbart fint criss cross kort!
Underbara detaljer!
Härligt med en hel pysselkväll!
KRAM TILL DIG!
SUSY

Anna sa...

Jag hoppas att du hade en mysig kväll igår med pysslet! Du har gjort jättefint med julkristallerna!
Kram
Anna

Anneli sa...

Vilket supergulligt kort!
Gillar alla dina vackra detaljer också!

Kram Anneli

Anne sa...

Fantastisk flott og nyydelig kort!
Du har produsert såå mye fint som jeg ikke har rukket å se på, har ikke hatt så mye tid til blogg i det siste, men nå har jeg studert og nytt, og kommentert litt. ;)

God adventssøndag videre!
Klem, Anne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...