tisdag 6 december 2011

Julkort nr 2! Tilda with fir ...


Hej mina vänner!
Det här julkortet gjorde jag när vi hade pysselkväll på jobbet.
Magnolias stämpel "Tilda with fir" är färglagd med Promarker. Alla mönsterpapper kommer från Maja Design. Jag har använt Doohickey dies från Magnolia till staketet och snöstjärnan.







 Inuti.

Helgen som var tapetserade jag från morgon till kväll. Jag var helt slut igår och hade tom träningsvärk (!?).
Hela hallen nere och den del som går upp till övervåningen är nu färdig. Det känns nästan overkligt, jag har väntat och längtat i över ett år på det.
Tapeten kommer från Boråstapeter, Etage collection.
Ett smakprov på hur det blev ser ni här: 


Tack för titten och alla fina kommenatrer ni ger mig!
Vi ses snart igen!

6 kommentarer:

Susy sa...

Underbart fint kort!
Vilka härliga detaljer och din färgläggning är underbar!!!

Härligt att ni har tapetserat!
Snyggt!

KRAM SUSY

.::CaRiN::. sa...

Hej Karin! Ljuvligt julkort med många fina detaljer! Gillar dina dies! :D Välmatchat är det också! :) Skönt att börja bli klar med tapetseringen, fin tapet ni valt! :) Kram!

Anne sa...

Så nydelige farger da, lyst og lekkert. :) Søte Tilda med busken sin er så flott fargelagt, og jeg elsker de snøkrystalldiesene. Flott oppsett. :)

Klem, Anne.

Lena sa...

Så vackert kort!! Jättefina färger!
Trevlig fredagskväll!!

Kram Lena

Anneli sa...

Underbart kort så himla sött! stämplarna är verkligen söt. Finfina papper och väl komponerat.
Tapent var mycket snygg, gillar den
Kram Anneli

Liselotte Gustafsson sa...

Alltid så roligt och inspirerande att se dina alster! kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...