lördag 27 mars 2010

Ett grattis på beställning ..

Hej alla bloggvänner!

Jag har varit lite halvkrasslig och inte haft så mycket pysselinspiration, men i torsdags när jag började bläddra bland mina papper så kom den tillbaka. Och tur var väl det för min granne hade beställt ett kort av mig som skulle vara klart till idag!
Jag har använt mönsterpapper från Dovecraft "Eastern Blooms", stämpel från TGF "Cheeky Rockabilly" och textstämpel från Inkido.
Kortet är 10 x 22 cm, perfekt storlek när man har lite större kantstansar som den jag använt här, Martha Stewarts "Daisy Fan". Man får ut lite mer av själva mönstret. Jag har också hittat cellofankuvert som passar den här storleken och personligen tycker jag det är trevligare att ge bort ett kort i cellofan än dom vanliga kuverten i papper.


Det är ju snart påsk, så en liten fjäder fick hänga med! :)

Nu ska min kära sambo och jag äta en sen middag. Vi har varit ute på stan och flängt idag så mattiderna har blivit lite förskjutna. Lunchen intogs inte förrän kl halvtre. Men det är ju helg så det spelar inte så stor roll.
(Tallrikarna kommer från Himla.)

Ha en fortsatt trevlig helg så hörs vi snart igen!!

3 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hallå där! :D Det syns då rakt inte att du varit oinspirerad! Kortet blev urläckert! Stämpeln är ju för frän! :D Härliga färger också! Vilka urfina tallrikar! :D I love Himla! :) Ha en fin måndag imorgon! Kramis!

Caroline sa...

Hej tjejen och tack för igår!
Det var myckettrevligt, absolut något vi får göra om!

ilket fint kort, jag gillar verkligen färgerna och stämpeln var fräck.

Ha det gott så ses vi!
/C

Hanna sa...

Glad påsk!
Kram
Hanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...